אוהל בים למסיבת רווקות

תוכן עניינים:

רוצות להקים אוהל בים למסיבת רווקות? אין ספק כי זו תהיה מסיבת השנה ! הקיץ כבר ממש בפתח וזו ההזדמנות שלנו להפתיע את אחת החברות הטובות שלנו עם מסיבת חוף משגעת. הים הוא הלוקיישן המושלם למסיבת רווקות. זה המקום למוזיקה, לאוכל טעים, לאלכוהול וכמובן לאווירה.

זמן איכות רק שלכן ובו הכלה המיועדת נמצאת במרכז העניינים. תוכלו לשלב אטרקציות ופעילויות שיהפכו את מסיבת הרווקות לממש מיוחדת כמו למשל סדנא כייפית של מדיטציה, קורס סאפ מזורז או כל רעיון אחר שעולה לכם בראש ויכול להתאים לאווירת החוף. אנחנו בארץ המעיינות נשמח לעזור לכן ולהתאים עבורכן את חבילת החוף המושלמת.

מדוע דווקא בים?

  • בגלל האווירה – מה יותר כייף מלחגוג כשהים הכחול נמצא ממש לנגד עינינו. עצם העובדה שאנחנו בים זה כבר הופך את הכל להרבה יותר כייף, שמח ומרגש.
  • בגלל שאתן לא מוגבלות בזמן – בדרך כלל, כאשר בוחרים להפיק מסיבת רווקות או כל אירוע אחר, תצטרכו לשלם לפי כמות השעות שאתן נמצאות במקום. הים, לא מגביל אתכן משום שהוא פתוח לכולם. כמובן שכן צריך לשים לב ולבחור חוף שמתאים למטרה הזו משום שהעיריות לא מאפשרות לקיים מסיבות חוף בכל מקום.
  • בגלל שזו המסיבה שלכן – אתם יכולות לתכנן ולעצב את מסיבת הרווקות בדיוק כפי שאתם מדמיינות. הקישוטים, השולחנות, הכסאות וכל הפיצ‘יפקס הקטנים של מסיבת רווקות יכולים להשתלב בחוף הים בצורה מושלמת.

מדוע חשוב לדאוג לאוהל בים למסיבת רווקות?

בואו לא נשכח שבים מאוד חם. לכן, כדי שמצד אחד תוכלו להיות בחוף הים כמה שעות ואולי אפילו להעביר שם לילה, אתן חייבות לדאוג לאוהלי הצללה. הנה כמה דגשים חשובים לגבי האוהלים:

  1. גודל האוהל – חשוב שהאוהל יהיה מספיק גדול ויתאים לכמות המוזמנות ולגודל האירוע. אם צריך, ניתן להשכיר כמה אוהלים בו זמנית.
  2. החומר ממנו האוהל עשוי – קיימים שני סוגים עיקריים של אוהלי הצללה המיועדים לים. הסוג הראשון הינו פחות מומלץ משום שהוא עשוי מלייקרה. חומר הלייקרה קולט את השמש ומייצר סוג של אפקט חממה. הסוג השני של אוהלי הצללה המיועדים לים מיוצר מכותנה והוא בעצם מגן עלינו מפני השמש וגם מייצר צל. לכן, אם משכירים אוהלי הצללה וזה כמובן מוצר הכרחי במסיבת חוף בקיץ, שווה לבדוק שמדובר באוהלי כותנה איכותיים.
  3. הקמה ופירוק – מומלץ לוודא לפני שאתם מזמינים את האוהלים שהחברה המספקת אותם מסייעת לכם בתהליך ההרכבה והפירוק, כך תוכלו לחסוך הרבה זמן ואנרגיה.

אילו עוד מוצרים שווה לשלב במסיבת החוף שלכן?

כדי שמסיבת שלכן תהיה מושלמת, יש עוד כמה מוצרים ששווה לשלב כמו למשל פוטונים לישיבה נוחה על החוף, מחצלות, מזרני חוף, שולחנות וכסאות בר, פופים ועוד. כדאי להזמין חבילת חוף שתחסוך לכן כסף רב.