מסיבת רווקות בים

תוכן עניינים:

מזל טוב! חברתכן הטובה מתחתנת ובחרתם בחוף הים בתור הלוקיישן המושלם להפקה של מסיבת רווקות. אין ספק כי אתן מעניקות לה מתנה של פעם בחיים, אירוע המשלב בין נוף מושלם, מים תכולים, חול רך ונעים לצד מוזיקה מקפיצה, אוכל טוב והכי חשוב, הנשים של חייה. אין בחורה שלא מחכה למסיבת הרווקות שלה. יש באירוע הזה משהו שהוא כל כך מיוחד, הרבה יותר מיומולדת. היא במרכז העניינים מההתחלה ועד הסוף ואנחנו רוצות לתת לה את ההרגשה הכי טובה שיש בעולם. לכן, חשוב לתכנן את מסיבת הרווקות כמו שצריך.

תכנון מסיבת רווקות בים לפרטים הכי קטנים

בשלב הראשון אתן צריכות להחליט באיזה חוף אתן מפיקות את המסיבה. תוכלו לבחור בכל מיני חופים ולכן חשוב שיהיה לכן נוח להגיע. במידה והתקציב מאפשר, תמיד תוכלו לשכור מיניבוס קטן לכולן.

בעוד יש חופים בהם יש צורך לאישור מיוחד כדי להרים מסיבה כזו, יש חופים שאפשר לעשות את זה ללא התראה מוקדמת, רק חשוב שזה לא יהיה חוף מוכרז, כי בדרך כלל בחופים מוכרזים אין אישור להפעיל מוזיקה. זה מאוד משתנה ותלוי מיקום. ברגע שסגרתם חוף, עליכם לחשוב כמה בנות יהיו מוזמנות למסיבה כדי שתוכלו לעבור לשלב הבא והוא החשוב ביותר – הזמנת הציוד.

בנושא הזה יש להתחשב גם בתזמון ובאורך המסיבה. כלומר, יש הבדל בין מסיבת רווקות אותה אנו מתכננים לכמה שעות במהלך היום, לעומת מסיבת רווקות שנמשכת יום שלם ואפילו נכנסת אל תוך הלילה. אם החלטתן לישון על החוף, כדי שגם יהיה לכם נוח מהבחינה הזו. דאגו לשלוח לכל הבנות מספיק זמן מראש את המיקום, התאריך והשעה.

מסיבת רווקות בים, קודם כל רשימת ציוד

כמובן, שכדי שזו תהיה הפקה בלתי נשכחת, חייבים לזכור לדאוג לכל הפרטים הקטנים. בואו לא נשכח שיש המון יתרונות בבחירת חוף הים בתור לוקיישן למסיבת רווקות מכל הבחינות אבל יחד עם זאת, מבחינה לוגיסטית זה לא פשוט. מה שיכול להקל עליכם זה חברה מקצועית המתמחה בהשכרת ציוד למסיבות בחוף הים. ההמלצה שלנו היא להכין רשימת ציוד מסודרת של כל הציוד לו אתם זקוקים. הכנו עבורכם רשימה לדוגמא שיכולה מאוד לסייע לכם.

  • אוהלי דריל עשויים ממאה אחוז כותנה – צל מלא. חשוב במיוחד בין החודשים אפריל לאוקטובר.
  • מחצלות – יאפשרו ישיבה נוחה לאורך כל המסיבה.
  • פינות ישיבה נמוכות – פוטונים, מזרנים, כריות בכל מיני גדלים ופופים.
  • שולחנות נמוכים.
  • שולחנות גבוהים, עמדת בר.
  • ג‘ריקן למים.
  • רמקולים או מערכת הגברה אותה אפשר לחבר למחשב נייד או אייפון.
  • מקרר.
  • מקפיא במידת הצורך.
  • גנרטור ופריסת חשמל.
  • רשת כדורעף.
  • שתיה ואוכל.
  • מזרונים לשינה במידה והחלטתם לישון. שמיכות להתכרבל.
  • פח אשפה.
  • שולחנות פלסטיק עליהם ניתן יהיה למקם את הכיבוש.
  • כלי הגשה לאוכל, כוסות, צלחות, סכו“ם ומפיות.
  • עצים להכנת מדורה.

כמובן שמדובר ברשימה מאוד בסיסית ותמיד אפשר לשדרג את ההזמנה עם ציוד נוסף כמו למשל מוצרים לעיצוב המסיבה, עוגה, מזרוני ים, מטקות למשחק, מערכת הגברה ותאורה , מקרן + חצובת מסך, בידורית, סגירת קירות למתחם בתוספת תשלום,  עוקב מים למקלחת חוף, ברזייה, משאבה ודוש, שירותים אקולוגים ועוד.

איך לבחור את הציוד המתאים למסיבת רווקות על חוף הים?

הדבר הכי נכון לעשות הוא להגדיר תקציב מראש. כל אחת שמשתתפת במסיבת הרווקות, מעבירה את הסכום לזו שמרכזת את הכסף ואחראית על הארגון של המסיבה. את התקציב נהוג לחלק לשתי קבוצות:

  1. מוצרים שאנחנו חייבות ולא יכולות להסתדר בלעדיהם (כמובן שזה משתנה בין מסיבה למסיבה)- למשל אוהלים, מחצלות, פינות ישיבה, מזרנים לשינה, שתיה ואוכל, מתנה לכלה, מוזיקה, תאורה ….
  2. תוספות אקסטרה – תוספות שאנחנו לא חייבות אבל כן נשמח לשדרג איתן את המסיבה, במידה והתקציב יאפשר זאת כמו למשל ארטיקים לכל הבנות, מזרני מים, סדנת מדיטציה וכדומה.

חשיבות האוהלים מבחינת האיכות

בעיקרון המוצר הכי קריטי שאתן מזמינות למסיבת הרווקות בים הוא האוהלים. גם בהיבט של הרוח וגם בהיבט של השמש אבל גם בהיבט של הנוחות. האוהלים בעצם אמורים לספק לבנות סוג של אזור נוחות. מקום לשכב, להניח רגל על רגל, לדבר, לבלות אחת עם השניה ולהיות ביחד. כמובן, שאפשר גם לשלב במסיבת הרווקות פעילות או סדנא כייפית כמו עיסויים, סדנת מדיטציה, נחש אותה בשילוב שאלו ת הקשורות לחייה של הכלה או כל רעיון מקורי אחר שעולה  לכן לראש. לכן בחרו חברה מקצועית המתמחה בהשכרת ציוד לאירועים בחוף הים. היום יש שני סוגים עיקריים של אוהלים: אוהלי לייקרה ואוהלי כותנה.

וודאו שאתם מזמינים אוהלי כותנה ולא אוהלי לייקרה משום שאוהלי לייקרה מתחממים מאוד מהר ויוצרים את מה שנקרא ”אפקט החממה“. לעומת זאת, אוהלי כותנה מספקים צל מעולה והם לא מתחממים ולכן הם עדיפים בהשוואה לאוהלי לייקרה.

מדוע כדאי להיעזר בחברת הפקות המתמחה בארגון, תכנון והפקת מסיבת רווקות בים?

בשונה מלוקיישנים אחרים, מסיבה בחוף הים דורשת התארגנות מיוחדת מכל מיני בחינות. מדוע? משום שברוב חופי הים הגישה יחסית מורכבת, בעיקר שמדובר בחופי ים לא מוכרזים ולא מסודרים ולכן צריך גם אנשים שיעזרו לנו לשנע את הציוד וגם אנשים שיעזרו לנו להקים את המאהל. אמנם מדובר בהשקעה כספית לא מבוטלת אבל בעיקרון, אם חושבים על הזמן ועל האנרגיה, אין ספק שזה בהחלט משתלם.

היתרונות שבאוהלים על הים במסיבת רווקות

באופן עקרוני ברגע שאנחנו דואגות לאוהלים ולפינת זולה על הים, לא רק שיש לנו מקום לשבת ואנחנו דואגות לבריאות שלנו בהיבט של הצל, אלא גם אנחנו יכולות להאריך את מסיבת הרווקות מבחינת זמנים. כי הרי עם כל היתרונות שיש במסיבת חוף, עדיין יש את העניין של החול, המים ולכן אנחנו צריכות שיהיה לנו נוח. 

דבר נוסף שיכול לסייע לנו בבחירת אוהל דרך חברת הפקות המתמחה בהפקת אירועים על הים הוא בהיבט של תכנון כמות וגודל האוהלים בהתאם לכמות המוזמנות שלנו.

לסיכום, תכנון קפדני ומדויק של מסיבת הרווקות הבאה שלכם הוא המפתח לאירוע מוצלח, מרגש, כייפי ובלתי נשכח גם עבורכן אבל בעיקר עבור מי שבשבילה ארגנו את הכל.

רוצות לקבל מידע נוסף על ארגון והפקת מסיבת רווקות בים כולל ציוד מיוחד למטרה זו? בארץ המעיינות דאגנו בדיוק למה שאתם צריכות כדי להפיק את מסיבת הרווקות המושלמת.

אין על הים ואין על הים של ישראל. מים כחולים, חול חלק ללא אבנים, בריזה מושלמת, שמש. הזדמנות מופלאה לארגן מסיבת רווקות בים שהפכה בעצם לחלק בלתי נפרד מהחתונה שלנו – אירוע של פעם בחיים. אצלנו בארץ המעיינות תוכלו להנות מכל הפינוקים במחירים שוברי שוק כך שנוכל לסייע לכם בהפקת מסיבת רווקות בים באיזה חוף שתבחרו: מסיבות רווקות בפלמחים, בחוף ניצנים, בחוף הפרצה בתל אביב, בחוף הבונים ועוד. דרכנו תוכלו להשכיר את כל הציוד לו אתם זקוקים כדי להפיק מסיבת רווקות בים שהכלה לעולם לא תשכח!

מסיבת רווקות בים – כשבאים מוכנים המסיבה פשוט פצצה!

זה נכון שמדובר במיקום שהוא מושלם מכל הבחינות. גם בהיבט של הנוף המדהים, גם בהיבט של מזג האוויר ובעיקר בקטע של האווירה. העניין עם מסיבת רווקות בים הוא שאנחנו חייבים לבוא מוכנים ומאורגנים כמו שצריך, כי בעצם מה שמחכה לנו זה חול, מים ושמש. צריך לדאוג לשתיה בעיקר מים קרים, לאלכוהול, לאוכל לכל היום וגם לציוד ספציפי שיאפשר לנו להנות מהמסיבה.

השכרת אוהלים בים

יש כל מיני סוגים של אוהלים המתאימים למסיבת רווקות בים. בגדול מומלץ מאוד לבחור באוהלים שמצד אחד מתאימים לגודל האירוע, כלומר אם מדובר במסיבה שיהיו בה הרבה בנות, צריך להיערך בהתאם ולבחור אוהל שהוא מאוד גדול או לחלופין כמה אוהלים קטנים. מצד שני, אנחנו רוצים אוהל שעשוי מבד מיוחד, טבעי ולא לייקרה שבעצם קולטת את השמש ויוצרת את אפקט החממה. אנחנו בארץ המעיינות נשמח לסייע לכם בבחירת האוהלים המתאימים בדיוק לצרכים שלכם.

כסאות ושולחנות

יש כל מיני סוגים של כסאות שאפשר להשכיר למסיבת רווקות בים. למשל, אפשר ללכת על ספסלי זולה מגניבים ולשלב אותם עם שולחנות נמוכים וככה ליצור סוג של פינת זולה עם המון כריות, מחצלות ופופים. במילים אחרות זה נקרא ישיבה אלטרנטיבית. פתרון נוח, כייפי ומגניב שמתאים בדיוק לאירועים כמו מסיבת רווקות. לצד השולחנות ופינות הפוטון, אפשר גם להניח מזרונים, כריות רביצה, ספסלים מקש, הדומים מפנקים ועוד מגוון של פתרונות שיאפשרו לכל הבנות לשבת בכייף בכל שעה במסיבה.

פתרונות חימום וקירור

לא משנה באיזה מזג אויר בחרתם להגיע כדי להפיק את מסיבת הרווקות שלכם, כל עוד לא מדובר בסופה של ממש, אפשר בהחלט למצוא את הפתרונות המתאימים. יש היום מאווררים ומצננים לחודשי הקיץ הבאמת חמים, יש פטריות חימום ועוד כל מיני דברים שיכולים לעזור לכם להעביר את המסיבה בכיף, גם אם לא מדובר ב-26 מעלות בחודש יוני.

למעשה, מה שיהפוך את מסיבת הרווקות שלכם למוצלחת הוא התכנון המקדים שלכם ולכן כדאי להשקיע זמן, מחשבה ואנרגיה ברשימת ציוד מסודרת ולדאוג שיהיה לכם את כל מה שצריך למסיבה שלכם.